den där insparken som aldrig tar slut

Just nu känns det så. Känns som att jag har varit här i jönköping i evigheter och det enda man gör är å festa å skrika å tävla å festa lite till.
Men ibland måste man hinna med lite skolarbete. Jag och min klasskamrat har idag gjort vår lilla undersökning och snart ska vi börja skriva ett PM om det. På onsdag ska vi berätta för klassen hur vi har gått tillväga, resultat å bla bla bla.

Christina är i stan! YEI! Johan är tillbaks! Och även Samora! Sandra har alltid varit här! (haha) Men vi har förlorat Maria...
Så¨, så fort insparken är slut så ska vi fira att alla är samlade och så ska vi ha en mini-inflyttningsfest i min lägenhet. Funderar på å slå på stort om ett tag (:

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva. Ska försöka ladda ner alla mina fin fina bilder från insparken snart.

en sak till innan jag säger hejdå

HLK ÄR VÅRT!

hejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0