mest Barollo hela tiden

Sitter just nu hemma och väntar på att Sibar ska duscha klart så att jag kan hoppa in i duschen. Inatt sov jag över hos henne och idag så gör hon det hos mig (:

Tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig. Igår gick jag upp vid halv tio redan! Hade för ont i magen för att fortsätta sova så jag gck upp och såg att pappa var den enda som var vaken så vi satte igång frukosten direkt. Efter vår frukost så la jag mig på soffan och sov i två timmar(!!!) fattar verkligen inte vad mitt problem är.

Efter det så jag gick jag och fabbe ner på stan och fixa några bank och försäkringskassa ärenden. Försäkringskassan - aldrig mer! Man köar i en timma och det enda man får är en jädra blankett! Anyway..efter det så kom vi hem å käka och sen kom sibar och hennes mor (min moster) hit så vi satt å hade det lite sådär, myysigt.

Efter ett tag blev jag och sibar rastlösa så vi ringde hennes storebror och kolla ifall vi kunde hitta på något tillsammans så vi drog oss neråt stan och satte oss på barollos uteservering fram till midnatt. Vid midnatt åkte vi hem till min kusin (sibars storebror) och kolla på nån film, gissa om jag däcka? Sov igenom hela! Den får 5 stjärnor utav 5 möjliga ;-)

Drog som sagt till Sibar och fortsatte att sova hela natten tills vi blev väckte av våra småkusiner Sinelle och Galyion! Käka frukost och sen fick jag reda på att moster o co. har planerat att grilla på morfars kolonilott BARA FÖR MIN SKULL! Jag har nämligen alltid varit på jobbet då de har grillat, antingen hos min moster i rönninge eller på kollonilotten.
Nu är vi här hemma och stinker grill. Senare ska vi möta upp Ilham och Sofia här nere på stan, det blir nog Barollo ikväll med (:


    Förresten! Jag lägger upp bilderna från bl.a Kolmården ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0