Nu är jag i Jönköping!

Yes, nu är jag faktiskt här igen. Och det käänns... heelt Ok faktiskt! Mycket beror nog på min nya lya som jag ska bo i framöver.
Jag lägger upp bilder på den så fort jag själv laddat ner dem nånstans. - På tal om det! Har köpt en nya kamera (: Jag klarade helt enkelt inte av att människor som äger en kamera bara har den för att ligga i en låda. Så jag har knappt några bilder från i sommar vilket är jättetråkigt! Men men!

Åkte ifrån södertälje runt halv nio tiden med mamma,moster och mosters man. Vi städa fram till 15-15.30, det var faktiskt smutsigare än vad någon av oss kunnat ana - men det gick!
Innan de åkte tillbaks till Södetälje så släptte de av mig hos sandra där jag fick träffa alla. Senare så åkte jag Sandra och Nanna och Nannas lilla hundvalp in till stan för en fika. Aa, in till stan kom vi men inte till något kafé!
Det blev inget fik så jag promenerade hem! Så nära bor jag! Men jag hann dock bli asblöt tills jag kom fram.

Satt och kolla på tv tills jag däcka på soffan och vakna av att jag ryckte till. "Dags att förflytta sig till sängen." - Alltså en meter. Haha
Gick upp av ett väldigt, väldigt irriterande sms av Elisha, min lillasyster. Så Elisha, om du läser det här  - vänta dig ett elakt samtal av mig.
Åt min första frukost i lägenheten, sedan var det dags att promenera till skolan för att få en huvudfadder-utbildning.
Jag ska alltså vara huvudfadder för min nollegrupp i två veckor nu under insparken.
Var där i ett par timmar med 10 andra trevliga studenter.Efter det gick jag ner på stan för att köpa en kalender, men jag gjort allt annat än att köpa en.
Nu säger Sandra att jag ska nämna att vi käka på mitt favoritställe i Jönköping. Favoritställe, vet jag inte ifall det är. men jäklar vad god sallad man käkar där!
Två-tre timmar senare började jag sakna min lya så jag tog ett gäng på lägenhetsvisning. Alla tyckte att den var fin men jag fick panik utav att det var för många tjejer på för liten yta så vi gick ut efter fem minuter och åkte till Snadra istället.

Så nu sitter jag här! Å nu ska vi åka och handla på Ica Maxi, favorit haket! Imorgon är det dags förfadder- kickoff, ser framemot det då jag får träffa en hög klasskompisar:D




Frans - jag veet att du har saknat mitt bloggande. Men jag ska försöka att få upp annonsen imorgon. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: frans

fuck uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2007-08-18 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0