a väri gudd däij

Idag har jag haft en väldigt bra dag!
Jag vakna till liv runt elva, men klarade inte av att hålla ögonen öppna så jag sov i ytterliggare 40 minuter. När jag låg i min säng tänkte jag att det var ytterst ovanligt att min mamma inte kommit in å försökt att väcka mig för å käka frukost.
Jag gick upp, tog min godispåse (som jag köpt två dagar i förtid) och tog på mig pyjamasbyxorna för å kolla det konstiga (tysta) läget i lägenhet. Mamma och Sina var borta. Jag och min godispåse slängde oss på soffan och bara glodde på TV. Men innan det så bryggde jag självklart kaffe, men den var äcklig...
Jag åt godiset. Å jag åt. Inte för att jag ville ha det, utan godis är ju som godis är. Det har någon sorts kraft, när man väl börjat så gå rdet inte att sluta. Och trots att man inte vill ens ha det från första början så måste man käka det ändå Å då är man ju fast i det där "när man väl har börjat så går det inte att sluta"
Jah.

Så fort pappa kom hem så åkte jag och han till expert. Eller innan, vi käka maten han hade med sig och sen skjuttsade jag mamma och hennes två mostrar (den ena, Idsalas mutter) till min moster i Saltskog, däääärefter åkte jag, han och sina till expert. Och där. Köpte. Jag.En.Dator! YEI!

Sen gick vi till Systembolaget och handlade dricka till mig honom fabbe och mamma till nyår. I år blir det öl för min del. Men jag tror iofs att jag kan få "lite" vin av mamma eftersom vi köpte två flaskor :p

Sen var det lite fika. Å sen blev några hungriga så dom käka lite pizza. Sen kom vi hem till mig som vanligt och glodde på varann. Men SEN! Sen hände dagens nästbästa grej, elisha kommer hem och berättar att hon tappat bort sin mobil!
Det var som om änglarna sjöng för mig!!

Hähä


Sjätte sinnet är för övrigt en mycket bra film! Visste inte att den var så bra faktiskt. En riktigt skön twist där i slutet!! Vågade inte riktigt se den från början men blev sen övertalad...


Det var allt för mig!

Tjarå,





"Har du tänkt på att flygplan ser ut som en penis?"

Kommentarer
Postat av: elisha

tack för den zalga;)

2007-12-30 @ 22:25:17
Postat av: sina

menar du alvar!!!!!!!!

2008-01-02 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0