sooodertalja

Frans: ljug lagom mycket mer, liksom. Det där VAR porritdningar!

Jaah. Idag alltså...undra när det var jag skrev sist? Hade jag gått ner på stan med samora då? I alla fall. Sibar kom till mig idag sen så gick vi ner på stan för å möta frans som var hungerbarn. Han käka å vi fika. Sen skulle han handla julklappar och det är förfan konstaterat att jag är bäst på å ge tips å råd om dem!
Visst, visst?

Seeeen så kom vi hem å åt lasagne som var minst lika god fastän det var gårdagens. Vafan gjorde vi sen? Ajuste, vi kolla på britney spears klipp på youtube. Bruden är för het.
Sen kolla vi på jennifer lopez också å lite jooostin.
Å seeeeeeeeeeeeeeen tog vi en till fika, men istället för å prata så skratta vi. Min röst e helt störd efter den här helgen, jag är på god väg på å bli hes, utan att ha skrikit ett piss. Å så kom jag prewcis på att imorgon kväll, då är min röst tööötttaally störd. Om jag får ut ett enda pip!
Ska ju på The hives! Yeeei

Å juste! Jag ska på intervju för en praktikplats.. vi ska tydligen behöva interjuvas nu för att dom ska få gratis arbetskraft:p men i alla fall - hoppas grymt mycket på den här platsen fatiskt. De har haft stora kunder och dom har allt från en Storyteller till en vanlig marknadsförare!
Grejen är att jag inte äger en CV, så jag måste sätta igång å skriva den nu. O.r.k.a.r..i.n.t.e!

Jag tror inte att jag orkar skriva mer. Finns det något kvar av mitt liv att skriva om liksom?
Eeeeller jooo! Jag ska visa ALLA bilder som vi tog i lördags

     

Såmånga lyckades vi ta! Men dom roligaste har jag på mobilen höhö
Måste bara få påpeka att det absolut Inte är mina fingrar under min haka på sista bilden! Visst vi skulle steka, men så långt går jag aldrig:p

Jalla HÄJ DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0