sova vare ja

Jäklar vad många det var som läste igår! mer än dubbelt än det vanliga! Vågar nästan inte skriva så detaljerat längre:p

I jalla fall. Tågresan till jkpg gick väldigt bra...tiden gick sjukt fort! Väl framme så sprinegr jag till skolan, betalar kassör-gustav pengarna för min biljett å springer tillbaks hem. Snacka om att jag var rädd när jag öppna dörren, hade föreberett största kaoset med kackerlackor och ormar (AAA ormar!) i hela lägenheten. Men! Det var inte så farligt! Advokadon som låg på bordet hade mjuknat till lite, men jag tror inte att den hann ruttna :p
Sen slängde jag yoghurt och vaniljsåsen jag hade hemma. Käka min middag (gräddstuvad pyttipanna) och kände ett grym sockersug efteråt. Jag fick med mig lite klitcha från södertälje men den är inte söt på det viset...leta i skafferiet och hitta våfflor som vi hade köpt till middan i typ, november? Såg att bäst-före-datumet bara var två dagar ifrån men ändå hade dom typ, bruna småbollar på sig... men goda var do i alla fall! Jag drack choklad till också.. efter den sockerkicken så ville ja sova men klockan var bara 18 så jag försökte hålla mig vaken - genom å kolla på joey och vänner. Höhö vad jag skratta för mig själv i min iskalla lägenhet.

Redan vid nio tiden, när csi gick så slockna jag.. men vakna till strax innan andra reklampausen.. gick upp, släckte alla mina levandeljus och elektriska, sen borsta jag tänderna, fixa soffan (a jag sover fortfatande på soffan) och förberedde mig för en skön sömn. Men kom den? NEJ! Då hade jag vilat ut mig tillräckligt för å vara vaken till typ ett! Men sen så sov jag till halv ett också :)
Tralla ner på stan efter det för å hitta smycken till min kläning som jag ska ha imorgon (som för övrigt inte kommit till jönköping ännu!!! HA! lycka! ibland äre bra å bo i en sånhär stad!) jag hitta två klämmor med gröna fina stenar som jag tänkt å ha vid sidan om min "uppsättning" av håret
Hitta en fin julklapp till fabbe också, jag har redan köpt hennes men hitta denna också... och den här är ju liiite till mig själv också (A) höhö

Jag är jättehungrig så jag ska nog hem för å äta mer pyttipanna, eller så käkar jag falukorven som jag snodde med mig hemifrån höhö
idsala skicka precis ett klipp på förbandet till the hives...hahaha. Det MEST störda jag har sett, helt seriöst. hade kunnat visa er, men klippet ger dom ingen rättvisa, dom ser lite "normala" ut just då!
HLEVETES PERKELLE VITO! nu missar jag lasvegas!

Skulle skriva å berätta om en del grejer, men nu är jag arg!!

HEJDÅ!


Ps: mitt hår bitchslapar mig i vinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0