Uppesittarkväll...

Ja. Jag och idsala skulle ha en uppesittarkväll - up my ass! Innerst inne kännde jag på mig när jag slog packten med Idsala, hur den skulle sluta.
Jag och hon skulle alltså hålla oss vakna så länge som möjligt, så att vi sen kunde sova halva dan och festa ihjäl andra halvan och halvan av den efter. Men jag känner ju idsala. Och när sömnen väl har kommit till henne så gör hon inget motstånd, inget motstånd överhuvudtaget.
Utan hon tar sitt stora huvud och bara slänger det på något.

Det är helt knäpptyst i lägenheten. Så tyst att jag önska att tangentbordet skulle ha haft en volymkontroller så jag kunnat sänka ljudet den för ifrån sig...
Familjen la sig för timmar sen. Förutom mamma som också har problem med sömnen. Det måste ha varit Idsalas kaffe som vi fick serverat när vi var där och rulla...

Ska nog ta och hoppa in i sängen jag med. Krypa in under duntäcket och gräva gräva sig in i madrassen.


DAGENS: Orifi. Hitler partiet. Småbokstäver! "Ska vi sjunga?" Och en misslyckad uppesittarkväll....



Godnatt små änglar.

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0