02.16

Klockan är mycket, 02.07 rättare sagt och jag ska upp till jobbet imorgon.
Jag kommer inte vara någo å leka med imorgon inte:)
Om fyra timmar ska heela min familj + min kusin dino (som sover över) + moster och hennes familj gå upp å åka på kryssning. Utan mig. För att jag måste jobba. Skit kul.
Fattar inte ens varför jag jobbar denna sommaren, det är flera som är i större behov av ett yrke än jag. Anyways, tänkte inte göra ett långt inlägg eller så, ville bara säga att jag har haft en superdag med goda vänners sällskap. Detta behövde jag, speciellt efter att ha läst tidigare inlägg - jäklar vilken pms unge jag har inom mig och då släppte jag inte ut allt - låångt ifrån allt:)

Jag skriver imorgon och berättar om vad jag har gjort idag, det började perfekt och slutade bäst (: Eller Nej förresten! Den allra första början av dagen var hur långt ifrån perfekt man kan komma! Det var en del svordomar (ja, IBLAND händer det faktiskt att jag svär) och del stängande av dörrar efter sig. Hårt. Och högljutt. Stackars mamma som fortfarande låg och sov men vaknade av all ljud.

Men jag berättar som sagt mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0