utbrott

just nu nu är jag grymt irriterad. har jobbat i 11 timmar och imorgon (eller inatt, om 4 timmar rättare sagt) åker jag till gotland.
Har inte hunnit packa eller fixa något överhuvudtaget, är tröött och som sagt - irriterad.

Min syster ockupera toaletten i två timmar sen när jag ska in så ska den andra syrran in för en "snabbdusch" - a jo. å Nu är pappa inne.
Deeessutom har jag mina två syskon här i mitt rum - den ena letar efter sina kläder och frågar MIG vart dem är? Som att det är jag som ska gå runt med dem. Den andra rotar bland mina kläder och frågar om hon kan få det ena eller det andra. Och utöver allt detta så har nån av dessa kossor suttit å käkat något över tangentbordet som resulterat i ett fuckat tangentbord.

A. pms människan i mig är inte den snällaste.

Kommentarer
Postat av: frans

shit va deppig blogg, kan du inte komma på nå annat o skriva än hur mkt du hatar dina systrar, ditt jobb, ditt liv, din familj, dina vänner och dig själv...haha fan du måste hinna ta självmord också...puss på dig

2007-07-23 @ 11:52:50
URL: http://blaugrana.blogg.se
Postat av: elishaa

ey frans skriv inte så om Zalga;):P du vet att hon tar illa upp:D hahaha

2007-07-23 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0