bästa sittningen, nånsin

Ok. Jag har inte varit på många sittningar men denna knäckte dom jag varit på, på låånga vägar.
Först var det mellanfest hos Emmelie och Alexandra mitt i stan.. så jag var tvungen att gå över hovsätt (något) torg i min förklädnad... JAG SPRANG.

Vi var där ett litet tag och dansa till spice girls (fem tjejer i klassen klädde ut sig till dem) men ingen knotte visste hur danserna gick till!
SÅ jag var tvungen att visa gamlingarna eftersom jag är den enda i klassen som var tillräckligt ung för å dansa till dem;)

På tal om det där! Igår i skolan så spelade vi in vår idé till marknadsföringen av informatör/kommunikatören..orkar inte förklara så nogrannt om själva uppgiften men vi skulle ialla fall spela upp röster å så. "Zalga du är den upproriska tonåringen eftersom det bara gått ett år sen du var den som skrek på dina föräldrar och slog igen dörrarna"
Höhö. Fetaste komplimangen.

I aaaalla fall. När vi kom ner till Akedamien så stod grabbarna och vänta in oss, grymt snygga i vit skjorta och svart fluga. På våra hårdrocks bort fanns det ett kuvert med en uppgift i. Vår uppgift var att samla på sig allas tom-flaskor. Och börjar vi snacka tävlingar så är det kört. Vi vann självklart. Men jag fick slå. PÅ riktigt. Det var rivsår och blåmärken. Och dom rev i mitt redan tovade hår.
Alltså, alla andra märkte ju att vi snodde deras flaskor å så villeru ju dom inte att vi skulle vinna.

Meeeeen..grabbarna tyckte att jag var så grym så jag fick priset soooom...ÅRETS ARTIST! hähä
Jag äälskar akedamiens scen eftersom man så mkt ljus på sig så att man inte kan se människorna.. sprang upp dit å skulle egentligen ha kört ett sånt där "å jag vill tacka min mamma, pappa mina systrar, mina vänner, mina snygga klasskompisar men framförallt Gud! Det skulle inte ha gått utan dig!" Å så gråta lite.
Haha
Men jag kunde ju inteeee.. hela mitt hårdrocks bord ställe sig upp och skrek ZALGA!ZALGA!ZALGA!ZALGA! Samtidigt som dom klappa till "wee will wee wiiill rock you" ni vet?
Lite stjänstatus sådär:p

Seen var det en massa spex under kvällen också. Terese vann en bodyshot på Henke. För bra. Har nog ett foto på det också.
En del av grabbarna dansa till nån (för mig) okänd låt där dom hade paketerat sitt paket till en julklapp. Och en annan del dansa och SJUNG till backtreets boys och vi tjejer agera skrikande fans framför scenen. Vi fick dom att göra om det hela en extra gång.

Vad hände meer?
Mycket hände! Men jag kommer intepå något just nu. Fick maaaassvis med komplimanger för min hårdrocksstil och folk tyckte att jag borde klä mig sådär lite oftare..tror även att jag lova en klasskompis att jag å hon skulle gå med sånt tupperat hår till skolan nån dag. Något jag kaanske ångrar idag haha
Men framförallt! MIn piercing! Min älskade piercing! Saknar den idag! DEEN tyckte folk att jag absolut skulle skaffa på riktigt..å jag vill så gärna!!!

Sen skulle man ju på mellanfest men killarna fick oss å va kvar på kåren för å festa med dom istället..eller, vi var väl en 7-9 st som var kvar? haha.
Men det var kul i alla fall! Det blev fullt på kåren efter bara en halvtimma.. redan runt halv tio faktiskt!
Å det var för att FATTARU uppträdde där igår och folk visste ju hur det hade gått till när sahara hotnights var där för ett par veckor sen.
Jag å chichi "råka"hamna längst fram. också något jag ångrar idag.
Sen så kom en av killarna ner till dansgolvet precis där vi stog.. alltså, efter att dom uppträdde. Och vi skulle ta kort med honom å då börja han prata med oss. Så skulle jag vara lite snäll å säga att jag har sett dom två gånger redan men upptcäkte att jag hade tre fingrar i luften...
Så var har något confused när en hårdrockare stog å så det. Speciellt en svartskalle till hårdrockare.
Lyckat.

Aa kvällen fortsatte med lagom mycket dans och lagom mycket mingel. Och avslutades med en mysig gruppkramsdans med en drös mkvare.

Jag kom hem å duscha och däcka med mobilen under mig och tvn på å vakna 4½ timma senare efter att ha drömt att ja druckit 8 flaskor vatten. För gott. Men det var jobbit att lyfta på huvudet.
Slängde på mig mina mysigaste kläder, satte upp mitt hår (som inte ens hunnit torka!!) och la mig för å sova en stund till.
Kom till skolan, köpte frukost. Efter ett tag sa huvudet ifrån och jag "sprang" för å köpa kaffe. När jag hällde upp det tänkte jag:
- jäklar den måste precis ha bryggts, kaffet har aldrig varit såhär varmt innan
Sen tog jag hissen upp (en våning) till datasalen. Ställde mig bakom min grupp för å fundera ut hur vi ska fortsätta med affischen och så...
På något jääkla konstigt höger FLYGER kaffekoppen ur min hand och innehållet hamnar i mitt öga, kind, mun och axlel.
AJ?!

Tror faan att jag fortfarande är påverkad.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hahaha!!!
Du e sjuuk du!:P
Jääävligt kul för fan! Jävligt het va du också ;)

2007-11-22 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0