halleluja moment!

Klar med tentan! Innan lunch. Yei!
Jag kan inte direkt stoltsera med den såå.. men det e klar i alla fall. Risken finns dock att jag inte blir godkänd bara för att jag inte haft en "riktig" källa. Har använd profil - begreppen från en bok ju, som jag har skrivit.. men inte riktigt citerat å så.
Men har jag riktig tur så kommer det att gå ändå... han e trots allt, allt för gullig!:D

Nu e jag fri för å åka till Soooodertaljaaa!:D Å JAG SKA KRAMAS MED MAMMA Å PAPPA! Yeeeeeeeeiii

vet inte om jag orkar med nån middag heller, vill hellre ha mammas. Hon fråga iofs för två dar sen vad jag ville ha för käk men då sa att jag o sibar skulle käka ihop på stan. men ångrar mig idag..
Jag ska vara en disseeeheeerrr som andraaahaaaaa. A jag sjunger.

Å JAG E GLA IDAG!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0