Hej alla glada!

Är hemma i Södertälje just nu, har redan hunnit springa hem till mormor och morfar för pussar och kramar och så har jag och mamma hunnit köra runt halva Södertälje för å hitta Fabbes favorittårta, hon fyller nämligen år imorgon och dte är anledning nr.1 till att jag åker som en idiot från Jönköping itll Södertälje för å vara här mindre än ett dygn. Den andra orsaken är att jag vill ha min nya mobil! Har haft den i en hel vecka liggandes här hemma i Södertälje. Hörde att dom precis fått den till Jönköping - lite sådär typiskt! hähä

Den är hur som helst, sjukt snygg!
Min pappa är bäst som har fixat allt till mig!
Har lite huvudvärk nu, inte konstigt efter denna helg+att jag inte fick i mig något kaffe imorse. Så jag bloggar imorgon och berättar om helgen, laddar nog upp bilder då också.

Natti  natti, hubo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0