hem?!

Ska nog ta å bege mig hem nu. Hemtentan har inte riktigt gått som man velat. Men nu har jag bara 2½ sida kvar att fylla.. men sen så är minimun gränsen 3 sidor (:
Men heey! Jag har i alla fall börjat! Å så har jag dessutom mailet massa praktikplatser........uuft HOPPAS det bara blir av nu. Alla verkar vara hur jäkla bra som helst. Men jag hoppas mest på två stycken.
Ett utav av dom är på Naturhistoriska riksmuseet, jag tror iofs inte att de har nån som jag kan vara med för praktik.. men det vore kul om jag praktisera där och att Ilham samtidigt får jobb där!!
Fast vill jag egentligen förstöra mitt liv sådär?:p

Den andra är en grym kommunikationsbyrå som jag verkligen verkligen vill hamna påååå!

Hörrni, jag tror det är lugninflamation jag håller på å får. Det känns liksom i båda där och enda in i ryggen..Åh, hoppas att det inte slår ut förrns jag är hemma i södertälje så ja kan bli bortskämd. Men förrestn.. har inte tid med det. det ska ju va parti partii

nu e ja hungrig! å har ingen aning om va ja ska käka när ja kommer hem. har ja sagt att ja ska hem snart?
a.


herrå!:)


vi får väl se om ja tar mig hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0