hemtentan

Nu har jag skrivit lite. Mest om själva Scania å dess verksamhet..å jag har bara druckit en kopp kaffe, detta gör att jag har huvudvärk nu. Har ätit naturgodiset, inte allt! Men jag e törstig men vill hellre ha kaffe, men jag kan inte dricka kaffe om jag är törstig.

När jag kom imorse så orkade jag inte ha utsläppt hår så jag satte upp det i en boll. Högt upp på huvudet. Och den kom jag på att jag haft precis nu.
Inte så smart och absolut inte snyggt - men vad gör det?:p


Jag önskar att jag haft skön musik och full batteri på mobilen just nu så jag slipper höra hur folk snackar medans jag skriver. Men tacksam ska jag vara i alla fall, över att pedagogerna ännu inte hittat till denna datasal!:) 

Jag vill ha fredag-kväll - NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0