hoppashoppashoppashoppas

Nu har jag skickat iväg väldigt många mail till väldigt många ställen runtomkring i sthlm. Eller, omkring är det kanske inte..utan mer, på olika ställen i sthlm.
Trött på mitt liv? A jo.

Eller egentligen inte. Jag trivs.
Jag är mer...uttråkad? A, det är jag. Vill ut och resa! RESA!RESA! Fick ett mail av en gammal klasskompis som är ute och reser, just nu är hon i australien, sidney och ska vara där till 20 april liksom! Bara en sån sak! LYX!!

Meeen, på torsdag!! Då ska jag på informationsmöte om utlandsstudier! Lycka. Fast nu, idag är jag inte lika säker på att jag lyckas ta mig in på något universitet runt omkring i världens. Och är nästan helt säker på att jag inte kommer in, nånstans i Australien..surt.
Å sen så har pappsen kommit på andra tankar om den där sista terminen utomlands. Måste från och med idag börja övertala honom alltså, eller från och med fredag åtminstone.
För då åker jag till Södertälje!
HAr för första gången verkligen verkligen saknat södertälje. Längtat i en heeel vecka nu!

Å vad jag baaabbblar. Vill bara få en praktikplats nu och ha skrivit klart hemtentan! Eller åtminstone börja?

Såg ni på fredag hela veckan förresten? Westlife! Å, snyggningarna är i Sverige.
Jag trodde att jag var hungrig men då kommer Darin på radion och känner plötsligt för å kräkas istället.
KOm iofs på att jag nu är ensam i datasalen så jag kan lyssna på youtube, högt.

blääääääblä.
Om en vecka ska jag på The Hives konsert. Ajuste.. skulle ju lyssna på skivan för å lära mig lite texter. :)

Jag har verkligen inget intressant att skriva... eller jo! Kontaktade Den Katrin Schulman för skojs skull om praktik på hennes PR byrå och fick svar ;)
Skulle iofs höra av mig i Februari.. men, vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller skriva.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0