I skolan!!

HAr suttit i bibblan med Gabriella och JOhan sen tre tiden. har börjat läsa en skitbra kursbok, storytelling. Det handlar om ett nytt sett att marknadsföra sig själv och resturanger/hotell/destinationer. Hur intressant som helst!

Nu ska vi i alla fall ta en fika, vi har inte fikat på ett bra tag faktiskt.
Gabriella och Johan står bakom mig och tjyvläser mitt inlägg.. dom är cike knäppa.
Johan är arg på sig själv för att han har läst det jag har skrivit "vafan ska jag läsa när jag kommer hem?! ååååå varför läste jag föööör? äh, kan lika gärna fortsätta läsa nu"
JAH!

Min mobil är i alla fall, död. Finitto. Over. Capish. Tajem. MAJES!
Äh, får min nya snygga mobil på måndag;)

Puss på era näsor,

hubo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0