min käraste mobil

Min snygga mobil börjar redan knasa till sig. Jag kommer inte in på inkorgen och kan varken ta emot eller skicka sms. Skit konstigt! Först trodde (och hoppades) jag på att det bara var comviqs fel men nu har jag testat att ha mitt kort i Samoras mobil också men det gjorde inte saken bättre..
Så imorgon får jag helt enkelt springa upp till OnOff och ber dem å fixa den.
Hemsk tanke att få lämna sin mobil i andras händer, hemskt hemskt.

Men i alla fall. Nu är jag hemma hos Samora, tanken var att ett stort gäng skulle samla sig här men dom åkte istället för å kolla på Shan Da Man, som vi för övrigt såg i våras tillsammans! Men det gör ingeenting, för grejen är att Samora ska baka en kladdkaka och nu får jag allt ;)

Idag åt jag kokt majkorv eller vad det nu heter.. och TVÅ advokados, mosade och kryddade med salt och citron. Yammi Yammi.
Det är kul å få bo själv och få äta tvåå advocados, när vi var yngre fick vi bara en halva för att det var "onyttigt" enligt vår mor.

Va snälla alla mina kompisar är förresten! Som frågar om varför jag hade en sån dålig dag häromdan! Snällast i hela världen ju!

Nu ska jag gå och göra Samoras liv surt.

Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0