Ni har inget liv

Haha. Trots att jag inte skrivit på ett på dar så är det fortfarande folk som går in varje dag och kollar om något nytt dykt upp.
Så bara för att jag inte har skrivit på länge så ska jag skriva extra mycket idag.
Många grejer hände i fredags, jag ringde efter en praktikplats på SCANIA, hur flashigt som helst om man får den men jag har inte fått något jäkla svar!
Jag ringde och pratade med en kvinna från informationsavdelningen och hon lät väldigt positiv och bad mig att skicka ett brev och det gjorde jag. Nu har det gått hela måndag och tisdag och onsdag utan något svar. Pappa sa tidigt att han skulle leta upp henne och prata med henne men då sa jag att hjan skulle låta bli. Men igår blev jag så deseperat och bad honom att leta upp kvinnan i det stora bruna huset och kräva att hans dotter ska få praktisera hos dem!
Hähä.
På fredan där bevisa jag också att jag nu har lärt mig att shoppa rätt.
Idsala ringde mig och fråga om jag ville ner på stan med henne och det ville jag för att jag var tvuingen att hitta något att ha på sig till syrrans kalas och dessutom hitta något fint till henne. Å hur skulle de nu gå? Jag är värren killar när jag ska handla grejer under stress, då går jag hellre hem utan något. Panik är vad jag får.
Men jag hittade rätt så snabbt en tröja, eller ett linne och sen hitta jag en snygg kofta till henne men blev ganska snabbt osäker.
Så vi gick runt å runt och jag blev alltmer stressad. Tänkte mest på att jag vill hem för å hjälpa till alla förberedelserna.
Men till slut bestämde jag mig för koftan å för å fira det köpte jag ett par nya skor också.
Sen ringer Sibar och ber mig att köpa en krona till fabbe. Gick in i en butik och hitta en kungs-krona (?) istället som passar henne mkt bättre än en prinsess krona. Å sen ringer mig moster mig å ber att hitta något fint till min syster, då var jag tvungen att tänka om på nytt. Men kom på något asgrymt - aaa bra grymmare än min present, men what the heck liksom?!c(: ( << Se vilken fin gubbe jag gjorde!!)

När jag fick det klart så ringer min andra moster å ber mig att köpa ett vykort till Fabbe. gjorde det också. Sen när jag kommer hem så får jag reda på att mina tredje moster också skulle ha ett vykort! Gaalenskap.

Hon blev i alla fall glad för rpesenterna, fabeb alltså.

å vettni!? I söndags la jag mig vid halv ett och gick upp tio i fem för å ta tåget till jkpg. Väckte pappa å så skjuttsa han mig till Syd och sen när tåginspektören skulle ta min biljett frågar han mig ifall vi är två som reser?
Vadå två?
AAAAAAAAAAA Då hade jag på n¨ågot konstigt höger beställt TVÅ biljetter! Och det märkte jag inte liksom. Jag pejja 616 spänn för å åka till jkpg med x2000 med en sista minuten biljett. Kunde fan lika gärna ha åkt med första klass!!
Bajskorv.
Kom fram runt nio på morgonen och däcka direkt på soffan som jag gjorde om till bäddsoffa. Där låg jag i världens största vinterfilt (den är så stoor så att man verkligen känner hur tung den här när den är på en) och vettni vad? Jag fryser i h j ä l !!!
Jag frös så mkt satt jag trodde att jag skulle darra upp mina organ!! Så jag tog på mitt duntäckte över filten också, inte blev det bättre nej! Utan jag fortsatte att frysa!!
Jag frös så mkt så att jag inte kom upp till skolan. Det gick bara inte. Så då kunde jag lika gärna ha stannat en till dag i Södertäle och beställt en biljett med hjärnan på skaft.
Men icke.

Vad har hätn mer? Övriga dan var också tråkig.. jag och samora var ensamma och hade inte lust att göra något överhuvudtaget. Så vi däcka på hennes säng.
Sen tvinga jag upp henne och vi åkte ner på stan och tog en kockhett varmchoklad, vi krävde att vi skulle få den kockvarm.
A. Kockvarm.
Å seeeeeenn? Har varit i skolan i två dagar.. har gjort en del. Har så grymma marknadsföringsideér att det inte är sant alltså.
Vårt arbete nu är att marknadsföra vårat program. Vi får bestämma målgrupp och mottagargrupp helt själva. Ingen kunde någonsin ana att det skulle bli så många analyser!
Så medans alla andra gjorde deras analyser satt jag och skissa på våra affisher och tv reklam. Hur jävla bra som helst. Visste att jag borde ha valt PR istället!!!
Men men, man kan se det från det positiva sidan.. nu vet jag att jag kan den delen och kan istället lära mig mer om kommunikation och informatörsyrket som också är hur spännande som helst!!

Måste ta å panta mina burkar alltså. Får inte plats med sopppåsen längre pga  alla flaskor och burkar. Sen ska jag försöka handla mat utan att köpa med mig naturgodis- som är olagligt dyrt!
Jag köpte yoghurt och ägg (sånt där avlångt paket, tror att det är 10st) och så en påse med naturgodis- sjutti spänn! Palla punga ut sjutti spänn för det liksom meeeen det är ju sjukligt gott!:)

Jag tror inte att jag orkar skriva mer. Förutom att jag nu har en projektgrupp! Yeeeii.
Nu ska jag bara hugga mig fram för å få praktiken, imorgon ska jag ringa och påminna om mitt mail.

Några hälsningar
Joooohan - kom tillbaks nu å skit i töntarna i Södertälje;)
Idsala - jag har försökt att lyssna på The hives en hel del. Och fan. På något konstigt höger så trodde jag att dom skulle vara en bra version av The Killers. Lite besviken är jag, men sen så har jag inte lyssnat på hela skivan flera gånger ännu! Men jag längtar till konserten.
Ilham - ikväll ska jag sova med min present från New York som jag är väldigt stolt över ;)
Oj vänta, det där lät fel. Det är en Tshirt jag ska sova med! Eller i! Eller aa.. ni fattar.

Inga fler hälsningar!

Hubo

Kommentarer
Postat av: Fabbe

De va häär den kommentaren skulle vara ( Än en gång vad har "NI HAR INGET LIV" rubriken att göra med inlägget) :P

2007-11-15 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0