varm och mysigt

Nu är det konstaterat att det är min lägenhet det är fel på och inte mig. Jag trodde att min kroppstempratur var alldeles för varm eller så var det febern som spöka.. men neej, det måste vara min lägenhet. Sitter just nu hos barnen jag "vaktar":p och här är det jätteskönt.. nästan för varmt! Jag har en sån där sportjacka på mig, ingen bomullsgrej utan den där adidas tröjan.. och det är varmt i den! Hos mig skulle jag ha frysit ihjäl i den vid den här tiden.. men sen så kaan det vara datorn också, den är as het, eller den fläktar grymt med värme på mina lår. Ska det verkligen vara så varmt förresten?

I alla fall. Sista ungen har äntligen däckat.
Har behövt ta emot en del samtal från folk som undrar om det dom har hört är sant, (ang. bortgången av kvinnans familjemedlem) och har varit tvungen att berätta vilken av dom där är (ok, jag kan säga att det är en farbror så kanske man förstår mer) och att han inte är en av dem som bor i Sverige osv. Och så blir de självklart alltid lika förvånade över min braiga syrianska eftersom det typ ingen som kan riktigt med bra syrianska här i jönköping, av ungdomarna i alla fall.

Sitter och lyssnar på Idsalas sweetheart, Cristoffer Hiding och hans version av kc and jojos all my life. Han sjöng den för klockrent, seriöst. Lägg märke till hans leénde de första sekunderna då han filmas i profil, små små smilegropar har han!
På tal om Idol.. Knäckte inte Amanda ssyystemet igår eller vadå?! Heeeeelt otrooligt hur hon sjöng! Och med sån känsla dessutom!

Jag upptäckte att ICA har mitt favoritmärke på naturgodis! Och som dessutom är bra billigare än Konsums fjuttiga godis.
Fyllde på för 55 spänn och sitter än idag med godis kvar i påsen. Så pass.

Nuuuuu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Jo!
Personlinga meddelanden! Denna dag har jag bara en, tror jag.

Fabbe:  Om du är mer uppmärksam på mina texter så förstår du varför jag hade den rubriken! Det var början till min första mening på inlägget faaattaru väl. Och du går inte ner för å kika vem av grannarna det är som har fest, lägg dig istället


Det var allt,

hubo




Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hhahaha aahhhaa!:P

2007-11-19 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0