å heeregyd

Alltså, ärligt talat. Det har tagit typ en halvtimma för mig att skriva det tidigare  inlägget bara för att jag chattar med Johan och Samora i samma konversation. De skriver böcker, de skriver på arabiska. Dom sjunger. Dom planerar bröllop. (DOCK inte tillsammans!!) Dom gör allt förutom att chatta normalt.


[Diskussion kring vilken typ av dans man går ner i vikt av bäst]

d sant

Samora says:

man svettas

Samora says:

du kör katfooseee sjääälv

Samora says:

du rör dej hur du vill

Johan says:

ja kör magdans

Johan says:
:D
Samora says:du bomba väggarnaaa

[Lägg märke till Johans sista kommentar]

Johan says:

AFTERWORK HOS ZALGA

Samora says:

ska plocka upp min mamma

Samora says:

kom ti mej

Samora says:

dem ska ha tjejkväll i ciki mama

Samora says:

johan gå underhåll dem

Johan says:

yana yana yana yana fi habibi amot ana

Samora says:

vf hos zaöga o inte hos dejj

Johan says:

amot ana ba habibi

Johan says:

e kom hem till mig du säger så varje gång ja bjuder dig o du kommer inte så snacka inte skit

Samora says:


Samora says:

ja kommer om du bjuder mej

Samora says:

en personlig inbjudan

Johan says:

jaja

Samora says:

som sist-

Johan says:

har sagt det flera ggr

Samora says:

ja kom ju

Johan says:

det tog fan ett år

Samora says:


Samora says:

bjud zalga me

Samora says:

vf ska ja komma sj

Johan says:

zalga du e också bjuden hem till mig

Samora says:

zalga hos johan ikväll då


Samora just sent you a nudge.


Johan says:

kom vi ska ha tjejkväll                               <<<<

Johan says:

HAHAHAHA

Samora says:

asg

Samora says:

du sa d o inte ja

Samora says:

[En av många diskussioner kring bröllop]


Johan says:

nää du får inte gifta dig än

Samora says:


Samora says:

ja ska vänta tis du går på kaffe

Samora says:

så du ha ngn o dansa trcyakre me

Samora says:

så du inte e mobbad

Samora says:

ajwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Samora says:

ahh ja deriiiik aaah

Johan says:

aaaa

Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

jani jag får vara mobbad, det gör ingenting va?

Samora says:

zalga du ha mina bröder

Samora says:

johnny

Samora says:

jack

Samora says:

hans bror

Johan says:

zalga vi kan ju inte vänta för evigt heller

Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

å heeeregyd

Samora says:

aboo lan juste hans bror

Samora says:

dont worry

Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

haha ät skit johan

Samora says:

johan hon kommer nog gifta sje innan dej

Samora says:ahaha

[Ett av mina många utbrott på dessa två]


 Johan says:

hahaha

Samora says:hela kellef kommer blockera utgångarna ja kommer få hoppa ut från fönstret

Samora says:kelmeee men tmeek dalal ma keseme3too

Samora says:lejlee marajtok dalale metooooo

Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

asså.. ärligt talat. ni har bombat mitt huuuuve

Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

me er arabiskaa

Samora says:ach dalalaaaaaaaaaaaaaaaa ach hajraaaaaaaaaan o ach korbaaaaaaaaaan waajjj hajraaaaaaaaaaaan

Samora says:zalga aboskii lele

Johan says:

abos tizki

Samora says:jaaak

Johan says:

mmuuahhhhhh



Jag sittter, som ni säkert vet, i datasalen. Och brevid mig sitter det tre pedagoger som skriver något arbete. Dom är alltid tre och tre ihop dessa pedagoger. Och det är alltid någon äldre som sitter i gruppen. Men denna gång är alla tre äldre och så fort jag börja blogga så stanna alla tre upp och kolla på mig. Dom sitter liksom brevid mig, jag sitter på kortsidan av ett bort så dom sitter brevid, fast på långsidan...så jag märker tydligt hur dom kollar på mig. Den ena börja viska: oj, vad snabbt hon skriver. Och så titta jag upp. Och så titta dom ner. Och skämdes lite.
Efter ett tag kollar jag på dom igen och ser hur sakta den här äldre kvinnan skriver. Hon skriver med endast ett finger och letar efter bokstäverna på tangentbordet. SÅ nittio talet. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0