AFF!AFF!AFF!AFF!AFF!AFF!AFF!AFF!AFF!

YES! IGÅR HÄNDE DET!

VI ÄR TILLBAKS TILL SUPERETTAN!! Ska man festa efter en match så ska man festa DÅ något har hänt, som att man vinner över en division och KLÄTTRAR, mina vänner. Man festar inte för att manhar vunnit över ett visst lag, utan när man klättrar.
Så gör man i den civiliserade världen!!

Så härligt att kolla på bilderna från igår. Minerna. Spelarna. Fansen. T-shirtarna! "GRATTIS SVERIGE - vi är tillbaka!"

A, precis. TILLBAKA! Man spelar inte bra fotboll om man inte spelar i Superattan eller Allsvenskan! Så nu är vi tillbaka, och spelar fotboll med de andra bra lag!

image130

               

Härliga. härliga bilder. Min yngsta syster är med på den nionde lilla bilden.. där nere vid spelarn. Ser lite tipsy ut men men haha.
Blir lite ledsen över att inte få vara med och fira. Har alltid varit med. Jag tror att det bästa jag varit med om var när vi satt i vardagsrummet, jag pappa och nancy tror jag att det var. Och det meddelades att örebro inte skulle spela i Allsvenskan och att det då skulle vara Aff istället. Oj oj oj vad vi hoppa och skrek då. Alla ringde alla! Och mot föreningen för att fira alltihop tillsammans! Sån JÄVLA lycka!

Från varje motgång kommer framgång, vänner! ( Eller nåt (: )


Hubo!

Kommentarer
Postat av: Ilham

at agg buhto!!!!

2007-10-01 @ 15:29:27
Postat av: Zalga

hahaha.. ska jag äta mig själv?:p ÄGG och buhto är detsamma! ska du inte gratta? hahahaha

2007-10-01 @ 15:34:26
URL: http://www.zalgas.blogg.se
Postat av: elishaa

lyckligt lyckligt!! hahahaha ilhaam! in your face:p

2007-10-06 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0