åker snart!!

Ville inte riktigt lägga mig igår så jag gick in till vardagsrummet och la mig på soffan...
Förstår mig inte på dessa stora tv appraterna helt ärligt och minst parabol "systemet" eller vad jag nu ska kalla det. Om tio år kommer vi att garva åt våra fjärrkontroller med alla dess knappar och att vi ens hade TVÅ st, rena rama skämtet liksom.

Ok. Nu pratar jag bara skräp, haha.
Däcka i alla fall på soffan tills Samora smsa mig och ville att jag skulle hålla henne sällskap. SÄLLSKAP, precis.. det är det enda vi är nuförtiden ;p haha

Hade en grymt konstig dröm, som vanligt med andra ord. Gick upp vid halv nio och käka frukost med mor och sina. Mamma blev ledsen över att samora inte kom för å käka frukost hos oss, hon hade värmt upp en massa bröd och kokat ägg å allt. Mer åt mig så att säga (A)
Nu sitter vi här allaihop och väntar på "arozan"...mamma har bråttom ner på stan för några bankärenden och samora är sen som vanligt! Vi skulle ha lämnat södertälje om sex minuter, och vi ska tydligen hinna åka till ronna för att (säkert) handla något.
Det skumma är att jag bara är i ronna när jag är med folk från jönköping, det är alltid någon som ska dit för å köpa med sig något. Är nog aldrig där annars.
Ronna är ett charmigt ställe!

Trodde ALDRIG att jag skulle säga det här, men FAN vad jag saknat Jönköping. Jag börjar trivas grymt bra där nu!!

Nej nu har jag inget mer å säga!
Kan skicka låten jag lyssnat på mer än dom alla andra låtarna idag, såhär skönt på morgonen.



Shirley Clamp - När kärleken föds

Kommentarer
Postat av: Johan

Hon skickade mess till mig med....ja höll henne sällskap ett tag sen dissa hon mig.....zalga du vet hur hon säger att jag glömmer alla när jag åker till tälje....skjut mig om hon inte blir värre än alla andra:D

2007-10-29 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0