asgarv

Alltså, jag förstår mig inte på er. Det är någon av er läsare som kollar in bloggen typ tusen gånger om dagen. Idag till exempel så hade jag fyra unika besökare och fyra sidvisningar, ganska normalt. Nu kommer jag hem och ser att jag fått två till unika besökare men 25 sidvisningar!! 25!!
Ni är ju inte riktigt kloka.
I Jalla fall.
Barnkalaset var asroligt, det var ett klassiskt barnkalas med väldigt, och då menar jag väldigt, skrik. Så kalaset varade bara i tio minuter, för vår del. (Min,Sibars,Fabbes,Idsalas och Gabriels)
Vi stack och tog en fika på stan istället och där träffa vi en del människoor och sen kom Gina och henneskompis och joina oss på fikat.
Efter att ha fikat klart så åkte vi upp till Heron City för att kolla på "I Now Pronounce You Chuck and Larry "
Föör, föör, FÖR ROLIG! HAr inte garvat såhär mycket åt en film på läänge. Och då var rush hour 3 den senaste komedin jag sett på bio!
Så grym var den!

Fast bion är absolut inte det enda som fått mig att garva idag. En del roliga kommentarer och minnen har gjort att jag nu känner värk i magen av all skratt.
Fabbe kom med två kommentarer idag:
"Var Elton John bög?"

asgarv nummer två.
Fabbe:  Men kan inte nu berätta lite om judar och judendomen, jag ska ha ett förhör om det imorgon!
Sibar: Du kommer säkert att få frågar "varför känner europeerna sig stå i skuld till judarna?"
Fabbe: Aa...okeej...men varför gör dom det då?
Jag,Idsala,Sibar i mun på varann: men! Det som hände judarna!!
Fabbe: vadå? vad har hänt med judarna?

Yes.
Detta hände i somras. Jag sitter i mitt rum. Fabbe i vardagsrummet - vi är ensamma hemma. Hon springer till mitt rum och gormar ur sig:
"Har du hört att Olof Palme har dött?!" Hon måste ha sett min reaktion på ansiktet men tolkat det helt fel. "Men ja! Snälla, han basketspelaren!"

Gonatt folk! Hubo!

Kommentarer
Postat av: ilham

AAAAAAAASSSSSSSGGGGGGGGG min mage... om olof palme!!!!

2007-10-08 @ 03:34:01
Postat av: Johan

HAHAHAHAHAHAAHAHAH ASGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG SSOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM FAAAAAAAANNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!! vad skönn..........förresten jag tror att jag är en av de där unika läsarna(A) o jag tror att ilham är den andra:D

2007-10-08 @ 11:48:16
Postat av: ilham

hahaha aa tror nog det me.. har inget annat for mig :P

2007-10-08 @ 21:15:09
Postat av: zalga

Varför blir jag inte förvånad? haha

2007-10-08 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0