En massa bilder!

Nu tänker jag lägga upp lite bilder...och nåt videoklipp!

Fika bilder

     


Bilder på skolan (i försöket till å hitta en bra framsida till vår tidning)

          



Samoras och Elias trolovning

     


Våra danskväll hemma hos mig

  

Ett videoklipp från den här kvällen kommer i nästa inlägg!!

Middan hemma hos mig

 

Nu kommer några bilder från min helg i Södertälje

     

Diala och syster fick inte plats på sofforna. Min moster, jag, fabbe (på bild) dom andra som var där var Idsala och Sibar, Sina och Elisha, roliga diskussioner i köket!


Disco bowling i Heron City

       

Sååå... det var nog allt! I nästa inlägg kommer två mycket mycket mycket roliga videoklipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0