Goddag!

Fan vad deprimerande. BÅDE Alex och Calle har slutat blogga. Hela min värld rasar ju samman liksom ;p.. Nu måste jag ta och rensa min lista där jag länkar till olika bloggare, ska ta bort dessa två men lägga till alla andra som jag läser, som jag inte orkade lägga upp just den dan.

Igår bokade jag en biljett hem till mitt kära Södertälje! Jag har inte varit hemma på nästan två hela månader och jag har knappt blivit ledsen och haft hemlängtan. Helt sjukt! Förra året var min hemlängtan som rena pesten! Men nu senaste veckan har jag börjat få hemlängtan faktiskt, så det ska bli jätteskönt att få komma bort ett tag... får se om jag även skippar lektionen på tisdag då får jag vara hemma hela fre-lör-sön-mån och så åka tillbaks på tisdag eftermiddag.
...
Fast nu kolla jag på schemat och då har läraren lagt till en lektion på måndag då vi egentligen skulle vara lediga. Det var nog för att hon var tvungen att avboka gårdagens föreläsning. Men jag skippar faktiskt den lektionen ändå,vi ska lära oss att skriva journalistiskt. Och det känns ju lite onödigt då jag har läst journalistik till C kurs? Men sen har jag ingen lektion fram till fredag! Är detta rena rama paradiset? Ska jag vara hemma i nästan en hel vecka?! Jag tror jag svimmar av av glädje, haha.
I alla fall, på torsdag åker jag och jag fick inte tag på en buss förrens kvart i två på natten! Så jag ska få åka buss hela natten och 05.45 så är jag framme i Södertälje Syd där jag ska få träffa min käre far och be honom att skjutsa mig raka vägen till min fina kusin där jag ska äta frukost. OM det är så att mamma jobbar. Eller förresten, jag ska nog hem och väcka resten av familjen (: Skrika. Hoppa. Och dra av deras varma täcken. Yeeahs...
Inga sura miner, nej nej! haha

Hela skolan stinker fisk! Det är dagens lunch och vi som inte äter det får lida igenom hela dagen liksom.. höllpå att kräkas när jag imorse var inne i cafeterian för att köpa kaffe.

Jag är kär.
Har slutat på No one i 50 minuter nu! MTV spelar ju knappt den, störande! Igår såg jag inte den på hela dagen, lite ledsen i ögat blev jag faktiskt.

ÅÅ vad jag inte kan vänta att åka hem!! Tycker synd om min syster och kusin som båda hamnat i mindre deprissioner efter att vara tillbaks i skolan efter en sån helg. Inte för att jag mår bättre för det, men ändå. Men jag kommer snart! Two days left!

Hade en sån FIN dröm imorse. ÅÅÅÅÅÅÅ! GE MIG! (Låter som en modekrönikör när de har sina "cravings" men låt det fan låta som dom!) Så så så såå.. sådär. Drömlik blandad med vardaglig och fin. Mysig. Men ååååa.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer. Har ett äckligt tuggummi i munnen som jag nu ska byta ut till de välkända melon tuggummina. Mums.

Kan någon för övrigt komma med förlsag till vad man kan kläa ut sig till årets återinspark? Temat är Hall of Fame, så man ska klä ut sig till någon legend. Det behöver inte vara en legend som har sin stjärna utan vilken legend som helst. Kom med förslag!

När jag loggade in på msn för en liten stund sen så såg jag för första gången att jag inte fått något mail från facebook. Man blir oftast irriterad på alla inbjudningar man får men nu blir jag ledsen när jag inte har fått några.
Nu ska jag ringa mamsen och berätta att jag tänker skippa måndag och tisdags lektionen för att få vara hemma längre... Gissa om jag får en liten utskällniing? Men jag har en världsbäst metod. Jag säger bara: men jag vill ju bvara hemma med er längre, du får mig och känna mig ovälkommen! Du säger jämt att jag ska vara kvar och plugga när jag egentligen vill komma hem och ta det lugnt ett tag.
Oj. Oj. Oj. Vilka skuldkänslor hon får då. Haha.

Hejdå alla små söta gurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0