Gutemorgen alles!

Å vad jag har fått sova ut! Elva timmar! Så jädra skönt.
Glömde nämna att jag fick prata med Ilham igår. Det var roligt att få höra henne igen men den där jobbiga rösten har man nog inte saknat särskillt mycket HAHA
Hon fick i alla fall prata med hela min familj vare sig hon ville det eller inte, haha. Mamma ba: det är konstigt när Zalga kommer så är inte du med henne. Tack för den! haha
Hon har det bra där borta på andra sidan atlanten med alla hennes nya coola och tuffa kompisar. Tyskar och Amerikaner hit och dit. Såna kompisar som kommer att ta henne till Spice girls konsert. Ni vet, såna tuffingar.
Bajs.

Satt precis och fika med mamma, mormor och mammas moster. De försökte klura ut vem Johan var, vems hans föräldrar är och hela köret. Lite roligt och så typiskt syrianskt!
[Ett personligt meddelande till Johan]

Sanningen är framme nu. Du kan komma fram, hela din släkt är åt det assyriska hållet! HAHA

Alla tror säkert att vi satt och prata en massa skit men det gjorde vi absolut inte. Det är de att mamma och pappa hör jämt att jag är med den här Johanen hela tiden men de har liksom aldrig frågat vem han är och det. Tills jag igår berätta att Johan kom och skjutsa mig halv två på natten då frågade de vem han egentligen är, när han ändå är från Södertälje så bör de liksom veta vems hans föräldrar.
[Ännu ett personligt meddelande till Johan]
Mina föräldrar tycker att du är jättesnäll och tackar för skjutsen. :p

Så, nu ska jag byta om och sen ska jag laga mat med mamma och Fabbe. Vi ska göra Lahm Agin, dom som vet vad det är vet hur jäkla gott det är. Ni som inte vet, fan vad synd.


Hare och kanin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0