PAAAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIK!!! IDAG!!BRÖLLOP!!

Okej okej okej.. jag har inte lugnat ner mig ännu. mitt hjärta går 340 ..vettefan vad jag ska göra. när sibar ingde mig imorse och undra vad vi ska göra så tänkte----äh vad som helst liksom.kom hit så htitar vi på något.. men vet ni vad?? ja hade tydligen redan planer..planer som jag inte vettat men ändå vetat. jag ska på bröllop. aa en av mina närmsta kompisar ska gifta sig och jag trodde att det var om typ två veckor och inte idag.. absolut inte idag!!!!!!!!!!! jag hade planerat att ja skulle in till stan imorgon och ta de luuugnt å hitta en fiin kläning! kanske fixa nån liten uppsättning på håret.. men neeeej nej. när ja sitter å göra lahm agin så skriver maria till mig(våra gemensamma kompis, brudens å min alltså) å ba, vad ska du ha på dig?? jag be.. vet inte tänkte åka in till stan iorgon å leta å hon ba.. eh va?? bröllopet är idag!!
fick världspanik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så ringde hon mig å lugna ner mig lite. sen sprag ja in till mamma o mammas moster å fick ut lite panikkänslor.. dom ba lugna ner dig ring sibar å kolkla klänningar.. det roliga e att aaaallla mina kläöningar är i jönköping!! skit kul liksom!! å ååååå skor för den delen ocksååå!!!!
a a a aa a aa aå seeeen så ringde ja sibar som va hos sin granne mimi å dom lugna ner mig ännu mer. dom sa duscha å kom hit så fixar vi hår kläder å smink!!
bra eller bra
aja är ändå stressad..hålle rpå å dör!!
tur att ja redan fixat naglar å sånt!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ WISH ME LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0