skolaskolaskolaskola

Kom in till skolan vid 10 idag för att ha en redigeringslektion av rörliga bilder. Det mesta blev en repition vilket kändes bra å skönt. Vi skulle slå ihop oss två å två för att sen välja ett företag, efter valet skulle vi göra ett inslag med video,ljud och intervju å allt som ska vara intern.. ja vet, jag babblar.
Jag slog ihop mig med en utbytes student vilket är bra i sig, jag menar..lite integration skadar ju aldrig. Men det känns som att jag drar det mesta av skeppet nu. Men det gör ingenting! Kom på en superidé och jag hoppas bara att det kommer att gå att genomföra på måndag!

efter den lektionen hade vi hyffsat lång lunchrast sen var det dags för en kamera lektion..också en hel del upprepningar, men det är ju bara bra å pedagogiskt.

Direkt efter den lektionen så samlades gruppen och fortsatte med tidningen och här sitter vi.. bara jag och emmelie kvar och klasskompisarna droppar av sakta med säkert.
"VAFAN GÅ HEM ME ER"

Jag har redigerat klart min artikel, med foto å allt..så nu ska jag hem, städa litegran, käka litegran, handla lite glass med sås å frukt på beställning till gabriella å samora.
Första kvällen utan Johan, FAN VAD SKÖNT! Så skönt att ha honom i en annan stad - han är så jobbig!!
HAHAHA

Vettni? Det var nästan mörkt när ja steg upp imorse vid 8.30 - deprimerande värre!
Och min skinnjacka börja jag ångra att jag köpt, redan...har använt den i två dagar nu och frysit ihjäl nästan. Eller idag gjorde jag det bara, bara för att jag hade en kortärmad träja. Så ja måste alltid ha en tjock zippertröja eller något under.

A, men nu orkar jag inte tänka mig. min hjärna ska ta helg.

Eller inte. Vi ska ju jobba i gruppen imorgon! KL TIO PÅ LÖRDAG MORGON! SÅ MYSIGT SÅ!:D

Hubo!



Johan, jag skämta bara med dig. Sluta tjura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0