Solig lördagmorgon!

Det var jobbigt när klockan ringde imorse vid halv nio men jag steg upp ändå och åt frukost i lugn å ro. När jag kom ut ur ytterdörren så fick jag världens energikick och skutta hela vägen till skolan! Haha
När jag kom fram så träffa jag Emmelie utanför, ingen av oss hade passerkort så vi fick snällt stå utanför och vänta på Johannes och Terese som var försenade.
Kanske borde tillägga att jag och Emmelie var dom enda som var kvar i skolan till halv sju igår också...

Nu sitter vi här i alla fall. Jag är den enda som är helt klar med artikeln. Texten, fotot,layouten. Allt. Så istället ska jag få glöra en massa smågrejer så att vi kan fylla ut tidningen, bland annat skriva en krönika om hösten - och det passar ju perfekt när jag har en sån energikick som jag har idag!

Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0