Sova - ja tack!

Just nu kan jag knappt hålla upp ögonen. Är himla trött, och vet ni vad jag kom på idag? När jag är trött så får jag ont i mina ben. I typ lår skeletten. Jag tror att det är p.g.a tröttheten.. ska observera det där en gång till för just nu kan det lika gärna vara för att jag satt så spänd hela bussresan.

Jag varnar er redan nu för ett flummigt inlägg, skulle int eha skrivit men när jag såg hur många sidvisningar jag haft idag så kännde jag mig nästan lite skyldig ;p

Pappa
ringde nästan exakt efter att jag skrev klart så det var bara att slänga på sig vad som helst, släng upp luggen i en klämma och gå ner med genomvått hår. Vi kom in till OnOff och börja kika på mobilerna och hittade SJÄLVKLART inte min älsklings mobil men jag hittade dock den nyare versionen av den. En mycket tunnare men ack så mycket plastigare:p Den hade ungefär exakt samma funktioner som den gamla men skillnaden var den att denna har nån shake-funktion. Och med det innebär det att man kan skaka mobilen så shufflar den låtar.
Men det konstiga var att den var mycket billigare än min gamla. Det fanns ingen som låg i samma prisklass. Dom som gjorde det var fula,dom som var finare och bättre var mycket dyrare.
LG´s nya låg på samma prisklass och den var skitsnygg men jag vågar inte riktigt satsa på LG. Antingen SonyEricson eller Nokia.

Efter det där tråkiga besöket så åkte vi och handla lite mat hem och efter det så åkte vi till andra sidan stan för att Sina ville ha ett par nya skor från SkoPunkten. Väl på plats så blev jag lite förvånad över hur grym smak på skor lillsyrran har, hon valde de enda som var snygga på stället. Pappa så åt mig att välja skor jag med så kunde vi göra ett sånt där 3 för 2 deal, men jag hittade verkligen ingenting. Hatar den där butiken! Man kan se hur dålig kvalité det var i allt. Usch usch. Efter det köpet så kolla vi lite på kläder till pappa också men han hittade nada. Sen försökte vi få tiden att gå genom ett besök på Systembolaget. 1 st rött vin flaska, 1 st rosé flaska och ett par burkar öl senare så var vi tillbaks till bilen och nu var det tid för oss att hämta mamsen från jobbet.
Tror att det var första gången jag kört bil med mamma utan att hon klagat på något. Eller jo!! KOm precis på det, hon börja tjata om körkortet igen. Hur kunde jag ens trott annat?

När vi kom hem så såg jag att mormor hade lämnat en kastrull med en av mina favoritsoppor som önskat få tillagat denna helg så det bara att börja eta! Sibar hade kommit lagom till lunch också. Efter maten trallade vi ner på stan och jäklarr vad kallt det har blivit! Verkligen sådär kyligt! Sista dagen med ballerina, aabsolut! Haha, såg för övrigt ut som ett miffo med ballerina OCH tumvantar+halsduk - det händer bara i Sverige liksom.

På stan träffa vi Idsala för en fika. Efter fikat gick vi hemåt igen fast innan vi gick hem så var jag tvungen att hälsa på mormor och morfar för att tacka för maten och för att jag självklart saknat dom. Min yngsta moster var där också med hennes familj så man tog tillfället i akt att hälsa på dem också. Saknat barnen en massa!

Seen gick vi hem till mig och kolla på Idol. Vi kolladeinte särskillt intensivt utan vi skratta mest. För minsta lilla sak liksom. Vi satt och härma allas ansiktsutryck och, ja...garva verkligen åt allt. Asgarva. Trött eller vadå?

Nu ska jag VERKLIGEN lägga mig! Hoppas att ni har haft en minst lika bra dag som mig! Gonatt!



image146

Kommentarer
Postat av: Ilham

Tont du kunde ju namna att du ANTLIGEN fick hora min ljuva rost...!!!!

2007-10-06 @ 04:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0