t r ö t t

Sitter is kolan. har gjort den sen 9 idag.
vi har gjort klart hela broschyren till barnavårdscentralen. ajuste! det var det jag skulle förklara "lite senare" om vad det var för uppgift.

vi ska göra en broschyr för en itroduktion till barn från 0-12 månader.. hur gulligt som helst! Det roliga med den här uppgiften är att en av våra broschyrer kommer att användas på riktigt, barnavrådscetralen i rosenlund ska välja en.

har överfört bilderna från vårt lilla äventyr igår!

  

Såhär såg det ut efter att ha gått bland små små vägar. Jag trodde att vi skulle hamna i Jordbro (tror jag att det heter) vid max och mcdonalds.. men vi hamna här! Vart det nu är....Lägg märke till skyltarna på tredje bilden!!

Här är jag som Oprah med Samora, strax innan sittningen. Försöker puta upp läpparna till hennes storlek.. eller nåt.
 

 

Therese Johannes och jag igår, söndagskväll i skolan. Lagom mysigt.

Nu ska jag träffa Samora och Gabriella! Dagens bästa - kan ni då tänka er vilken dag jag har haft? ;)

Kommentarer
Postat av: Samora

du tvinga mej komentera en gång ska börja komentea.... snygg bild du hade poå opraah o den där tjejen ;) hahahaha

2007-10-22 @ 20:58:23
Postat av: Samora

du tvinga mej komentera en gång ska börja komentea.... snygg bild du hade poå opraah o den där tjejen ;) hahahaha

2007-10-22 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0