TEST!

Hittade ett hyfsat roligt test. Johan - den här ska du absolut göra. Och Gabriella - jag är ingen man :p
Här är mina resultat av testet
Din poäng: 295
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Totalt har 125217 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 187.856513093

Här kan Ni testa hur kvinnliga ni är!

Samora: men ni ska inte få köpa vilka blommor ni vill till mig, min kusin fixar det där.. hon ska fixa min deklaration exakt som jag vill!!
1. A det heter deklaration när man ska fixa sin dekoration.
2.
Bridezillan i Samora är reda framme innan vi ens har börjar prata bröllop.



Till mina kära, å så kära kompisar:  NI ÄR INTE VÄLKOMMEN TILL MIG LÄNGRE , BARA SÅ ATT NI VET!
Och då syftar jag mest på en som börjar på IL och slutar på HAM och den andra börjar på S och slutar på IBAR.
Gå på era så middagar ihop! Gör det! Vänta inte till helgen därefter när jag är där, gör inte det!
Jag ska också ha middag för mina NYA bästa kompisar, och ni är inte bjuda på varken den eller ENS att få KOMMA till mig!!

Jag är fullt allvarlig.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gjorde testet...jag fick 12 poäng hahahah där fick ni....IN YOUR FACE PEDROOOOOOO IN YOUR FACE!!!!!!!!!

2007-10-23 @ 15:35:23
Postat av: ilham

zalga fy fan.. det e inte jag :$

2007-10-23 @ 20:18:54
Postat av: Idsala

men zalga daa,,, tjejerna sa igår att du blev tjurig över middan, men Idsala kommer till din räddning och fixar en stoooor middag när du kommer hem:D
Hästeeen

2007-10-25 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0