tidig morgon

Jag gick upp kl 6 imorse. Fan vad man känner sig ensam när man stiger upp så jäkla tidigt! Det känns som att man är den enda i hela världen som är uppe då. Så kändes det aldrig hemma! Jag tror att jag aldrig varit hos någon där det låter mycket, tidigt. Det är verkligen liv hos oss redan vid halv sju på morgonen, förut hatade jag det. Nu finns det ingenting jag vill hellre.
Eller jo. Det gör det säkert, men ändå;p
Sitter i skolan nu och redigerar en liten videogrej vi spelade in igår. Det var lite jobbigt att spela in med en utbytesstudent, men det gick väl..
Tur att det inte är en examination säger vi bara!

De som har tänkt att ringa mig idag. NO BATTERY! Glömde ladda mobilen. Men Samora - jag slutar 16.00. Så på något vis så får vi höras då:p


Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0