Tillbaks till kalla kalla Jönköping!

Jag kom fram igår, en halvtimma senare än planerat, vråålhungrig!
Hade ingen stor matlust på morgonen så jag åt bara en "manaish" till en kopp kaffe. Sen när skulle iväg till bussen så kände jag hur hungrig jag var så jag värmde upp två "kuttle" men sen så åkte jag ju ner på stan (jag vet, kunde ha gått dom tre busstationerna, men inte med tre väskor!) fick vänta där nere i en kvart tills bussen till Syd kom. Och där fick jag vänta i yttlerliggare 30 minuter.
Bussen var i stort sett tom!! Hur skönt som helst! Och solen! Å så MYSIGT! Och träden var huur fina som helst. Jag såg en fläck, av en regnbåge mitt i himlen, strax efter norrköping, hur skumt som helst då det har varit molnfritt i typ två dagar nu.
Men sen efter Linköping så dök den upp igen, men denna gång LÖS den. Alltså, verkligen såhär skumt-lysande grejs. Jag täntke att det bara var solen som var bakom, men solen var påväg ner så den hade hamnat på andra sidan!!
Alltså, det var som en uppenbarelse, jag lovar! inte för att jag vet vad det uppenbarade, men ändå - huur skumt som helst.

Som sagt så var jag hungrig så jag ringde Johan och kolla om han ville käka på max med mig, och det villa han självklart. Eller, jag fick övertala honom en liten stund "har du bestämt dig ifall du ska ha stor, god saftig hamburgare med varma och krispiga pommes med god dressing och läsk till?" hihi
Han fick med sig Gabriella också. "halv sju utanför mig" sa han...
A. Jo.
Jag kom dit fem minuter försent och då var Gabriella redan där. Och vi vänta.Och vänta. typ en kvart senare dyker han upp.
Vi satt på Max i typ, tre timmar va?
Vi prata. Och prata. Och prata. Och prata lite mer. Sen tog Gabriella bussen, jag och johan promenera hem. Vi hamna i en hettsig diskussion, haha. Den var så hettsig så han gick med mig enda hem till mig, och där stog vi och prata ännu mer och sen sluta jag känna resten av min kropp så jag avr tvungen att gå in.
Haha

Ikväll ska vi ha återinsparkssittning med tema på legender, Hall of Fame. Tack för alla tips förresten! Ni bara öste med dem! eller inte.
Jag ska vara Oprah Winfrey! Haha
Ska ner på stan nu och köpa liite smink. Och lite dricka. Och sen ska jag hem och börja locka håret!

Hubo!

Kommentarer
Postat av: Ilham

varsagod for tipset!!!!!

2007-10-10 @ 20:22:05
Postat av: Lälä

man äter manaish med teee zalgaaaa,, jävla kaffe narkoman:P

2007-10-12 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0