Videoklipp!!

Ok. Det ska straffas när man dissar ens vänner, eller hur? Jag planerade en middag och eftersom jag har fler vänner en stolar så bjöd jag endast tre stycken till en början. In i det sista ringer Gabriella och säger att hon inte kommer. Och hennes ursäkt var att hon var sjuk. Samora var sjuk men trots det så jobbade hon hela dagen, gabriella!! Haha
Jag är inte arg eller så, utan jag tar det här bara som en liten ursäkt till å få straffa Gabriella genom att visa ett klipp som hon har förbjudit mig till å visa! Mo.Ha.Ha.Ha.
Jag är ond.
Men inte lika ond som Sibar! Det ska bevsias i det andra klippet, men låt mig först presentera det första!

Fan! Kom på att jag inte kan ladda upp videoklipp! Hur gör man?! Måste nog lägga in dom på youtube först eller nåt, hjälp mig någon!!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag sväär ja slår dig!!

2007-10-30 @ 22:00:45
Postat av: Idsala

Hahahahaha BÄÄÄSTA klippet!!!!

2007-11-01 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0