att skriva ett PM

Sitter i skolan på en söndag. Måste skriva klart ett PM idag så jag slipper csn tjat...
Jag tycker att jag har varit duktig denna morgon. Det tog en hel timma tills jag tog mig upp ur sängen, men det var för att jag inte kunnat sova inatt. Vakna typ varje timma.

Halv tolv kom jag upp, gick ner till konsum och handla lite frukost, gick upp igen å käka. Drog på mig en stor tröja å palla mig neråt mot skolan. Bara 1½timma efter att jag vaknat - å då åt jag en "lugn" frukost ändå.
Så, nu är jag här i tid men innan man ska börja skriva PMet så måste man acceptera allt som ska accepteras på facebook. Sen ska man läsa igenom alla bloggar som man följer och efter det uppdatera sig lite med nyheter. Och seen, kanske sen kan man börja skriva PMet.

Klockan är nu halv två och jag är klar med facebook och nu återstår bloggarna och nyheterna. Jag skriver igen när jag är klar med PMet så får vi se efter hur det har gått!

Jag chansar på tiden fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0