chingchong

Hej hallå!

Vet ni vad jag kom på i förrigår? jag var påväg hem från skolan, jag går ut från ytterdörren och stannar till. "Hur fan ska jag ta mig hem?!" Haha
Jag har alltså aldrig tagit mig hem direkt från skolan sen jag börjat! Har alltid hittat på något direkt efter och sen promenerat därifrån, men smidigaste vägen från skolan hem visste ja icke nicke. Men gick bra! Gick ju inte vilse direkt.

Snart ska jag gå och möta sandra samora och georgina, vi ska käka lunch nånstans på stan. Sen ska jag tillbaks till skolan för å plugga på redovisningen. Efter redovisningen blir det fääst. Kåren. Woho!

Fan vad få läsare jag börjar få. Jag blir lite ledsen i ögat faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Fäääb

haha lite roligt faktist :P

2007-09-05 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0