en fjärdedel

en fjärdedel av PMet är klart.
Det är inte lika svårt som PMet jag skrev för ett par veckor sen, där skulle man diskutera och reflektera en massa om vetenskapsfilosofi och sen koppla till sin egna vardag och sånt. Tjena.

Nu ska jag bara skriva lite kort om intern kommunikation och dess olika kanaler det finns i organtisoner, både direkta och indirekta och deessutom skriva för-ochnackdelar med dessa.

Innan jag kom till skolan så gick jag in på ica och köpte lite äpplen. ICA brukar ha så goda äpplen menjag valde av fel sort! alldeles mjöliga är dem. usch. Om ni ska handla äpplen på ica, köp för Guds skull inte äpplena som är från Holland.
Vad tänkte jag med egentligen? När det stog Holland så borde jag ha reagerat, men det gjorde jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0