hej igen

Long time no seen!

Har kurat ihop mig efter misslyckandet med tentan. Låg hemma och stirra på TV i fyra dagar i streck, i princip. Hann i och för sig med 2-3 fikor och att sitta barnvakt.

Sitter just nu i skolan för att skriva ett PM, måste få ner två sidor ikväll.
Imorse när jag kom in till skolan så träffa jag en vän till mig och vi satte oss ner för att prata medans vi vänta på respektive grupparbetes-kompis.
Hon fråga mig ifall jag har varit i Södertälje något sen i sommar. Och jag det har jag ju inte, men det märkliga är att jag inte är så hemsjuk heller. Jag trivs så mycket bättre i år. I den nya lägenheten och allt. Och jag tror mig veta varför.
Visst saknar jag alla där hemma men innan var det mycket, mycket värre. Kunde börja böla så fort jag såg något på tv som handlade om familj. Och extreme home makeover eller vad det nu heter, var värst. Då pratar vi om floder!

I alla fall, dags att börja skriva på dem där två sidorna. Först ett äpple, sen jobba jobba.

Men jag lär skriva ett å annat inlägg innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0