lite trött?!

Visst, man brukar vara trött när man går upp på morgonen. Speciellt när man ska till skola/jobb... men sen när man hör hur folk brukar göra knäppa grejer på morgonen på grund av deras trötthet är lite sjukt, tycker jag.

När jag går upp på morgonen är jag astrött tills jag har käkat min frukost, efter frukosten är jag fit for fighting liksom. Men idag var det lite annorlunda. Idag var det en annan saga.

Jag började tio idag, tjugo i tio står jag i pyjamas med ofixat hår och osminkad. Fort som attans fixar jag håret och så börjar jag att pudra ansiktet, när jag har kommit sådär halvvägs så tycker jag att jag ser grymt orangig ut... "brukar jag verkligen se ut såhär?"
Tror ni inte att jag har pudrat ansiktet med min rouge?

För er killar, puder är mer naturligt.. eller i mer naturlig färg. Rouge har man bara lite på kinderna å då kan det vara allt från rosa till orange färg.

Yes. bra start! Det vara bara att springa in till badrummet, tvätta av sig och fortsätta med PUDRET. Jag kom sent, men BrittMarie hade inte börjat föreläsningen- zehr gut zehr gut!

Nu har vi lunchrast i alla fall och snart börjar andra lektioneen..

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0