lugnat ner mig nu

Nu har det gått ett par timmar sen mitt lilla utrbrott och jag har nu lugnat er mig...

Men börjar känna att mitt magont börjar komma tillbaks. I början av mitt sommarlov fick jag så ont i magen att jag inte kunde gå till jobbet. Är nästan helt säker på att det är magsår nu. Det kommer så fort det blir för mycket liksom... Men denna gång ska jag kolla upp det, om det nu blir lika dåligt som sist.

Sitter i skolan nu. Tragiskt nog. Gick aldrig till Studentdagiset idag.. satt hemma med Johan och kolla på fotbollsmatchen istället.
Ska snart hem, duscha, byta lakan och dääcka. Sova mig bort från allt (:

Johan har börjat att blogga! Kollade precis in den... och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Men vi ger honom en chans, ok?

Haha

www.johanps.blogg.se Kika gärna, men jag garanterar ingenting. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0