Nu kommer massvis med bilder!!

    2. Första kvällen i lägenheten  3.Första kvällen i lägenheten
1. Mina grejer som ska med ner till Jönköping.

         
Några bilder från fadder - Kick Offen

 Bild från första dan med nollorna under insparken. Orkar inte lägga upp bilder från Insparken här utan jag gör det på Facebook. Länkar dit så fort jag laddat upp dem!

   
Här är Gabriela, Christina, Sandra, Johan och Ronja på bild från ett fik på Klaras och så Georgina som är fänglsad!

    
Johan, Christina, Georgina och Sandra hemma hos mig. Sandra och Christina åker karuseller och så bilder på Donna när vi var ute på en promenad jag hon och Sandras mamma.

    
Bilder på bebis Iskander när de var här på besök från Södertälje. Iskander är Sandras systerson (:

         
Här är de efterlängtade bilderna på lägenhet, det är badrummet, matbordet, köket, vardagsrummet + sängen, TVn, gitarren och så sista bilden...synen jag får stå ut med varje dag. Haha

          
Bilder från skolan 10 års jubelium. Det är maten, Magnus Larsson som håller tal och Sara Dawn Finer och Markoolio som rockade hela kvällen i spöregnet!

 
Sandras kalas och den asgoda Lasagnen som jag gjorde hos Samora i förrigår!


Så, nu har jag laddat upp en massa...skönt att ha fått det gjort. Nu ska jag bara surfa klart och sen ska jag hemåt för att eta och läsa Tillämpad kommunikation! TJAAARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0