OBS! Långt inlägg! OBS!

Att göra reklam för sin blogg på msn gör en hel del för statistiken på min blogg. Tack så mycket! Och välkomna.

Jag hade tänkt ut något särskillt att blogga om idag men nu kommer jag inte på det. Sitter i alla fall i en datasal full med pedagoger. Döda mig.
Har haft lektion igen... jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Lärarinnan är duktig, men ändå så...jag vet inte. Jag hatar power point föreläsningar! Och speciellt då läraren bara säger punkterna på slidesen, vad gör det för nytta liksom? Eller när man inte ens gör punkter utan skriver en massa! ÅH!
Sen tar hon upp exempel på hur internkommunikation i dess olika former, egentligen utspelar sig på arbetsplatser och det är ju bra! Men dessa exempel kan hålla på i en sisådär tio minuter, en kvart och vi har liksom 90 minuters lektioner.

I alla fall. Tänkte ge ny reklam åt Johans blogg. Den var så sämst innan men nu är den lite roligare, fast jag kan tänka mig att ni inte tycker det eftersom han skriver mycket om interna grejer. Han vet inte riktigt ännu hur man ska göra stackaren. Men han har i alla fall lärt sig att lägga ut PUNKT på rätt ställen och så! Ge honom en spontan applåd för det.

Igår såg jag affischen för vår återinsparkssittning. Hall of fame.Vi ska klä ut oss till legender! Tips! Tips!

Funderar för övrigt på att gå ner till apoteket för att köpa sömnpiller, finns dom ens receptfritt? Vet ni ifall vitt thé är detsamam som vanligt rött thé när det gäller koffeininnehåll? Det kanske är därför jag inte kan sova då jag dricker typ en halv liter thé på kvällarna? White thé med lite honung är gottigt!

Imorgon kommer Fabbe och Idde! Can´t wait! Dom kommer vid 4 tiden så efter att ha plockat upp dom så ska vi rulla oss hemåt och laga lite mat, sen ska vi nog bara ta det lugnt på kvällen med en film. Eller så fikar vi. Eller så gör vi båda? Haha.
På fredag ska vi i alla fall göra stan! Har inte varit inne i affärer sen min mamma,moster och mosters man var här nere med mig och hjälpte till med flytten. Och det var i augusti! OJ! Mer än en månad har gått, ser jag nu. Detta betyder att jag inte varit hemma på över än en månad också. Jobbigt. Men! Jag kollade på mitt schema imorse och såg att jag kan åka hem nästa vecka! Hoppas bara att det går ihop med min nya grupp i den här kursen.
Hoppas! Hoppas!

Pedagogerna stör min MKV hjärna för mycket. De babblar om vilken föreläsning de ska gå på, hur kräsna de är med lägenheter, hur vissa elever är på deras praktik, hur man hittar schemat på nätet(!!!) Och inte tar de hänsyn till att det är annat folk som sitter i datasalen, nej. Så typiskt pedagoger. (:

Babbel babbel...

Drömde attt kom hem! WOHO! Om jag åker hem nästa vecka så har jag och hon varit borta hemifrån lika länge, men skillnaden är att hon har varit på andra sidan atlanten medans jag har varit på andra sidan vättern. Inte för att vättern ens når upp till Södertälje(s nivå, haha) men ändå ;)
Hon kommer ju hem snart, 15 Oktober tror jag att det var. Can't wait!
Jag saknar en massa annat folk också. Mamma och pappa mest! Sen saknar jag Sibar jättemycket också, mormor,morfar,mina mostrar och kusinerna - vissa mer än andra. Typ dom små mest. Geliyon, Diala. "HOOOOOOOPPLLA HÄSTEENN!" brukar Diala skrika med en nästintill exorcist-närmande röst.
Ajuste. Mina små frön till systrar saknar jag ju självklart också.

Usch usch. För långt inlägg. Vi hörs antingen snart, då jag kommer på vad det var jag egentligen skulle ha bloggat om. Eller så hörs vi imorgon!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ilham

jag kommer snart jag kommer :D:D:D

2007-09-27 @ 05:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0