SOL!

Jag har nu läst igenom de bloggar jag brukar följa dagligen och det verkar fan spöregna i hela sverige idag!

MEN

I JÖNKÖPING är det SOLIGT och VARMT! Så soligt att det var för varmt att ha på sig koftan som man har över kl'änningen! Jag har KLÄNNING och det är VARMT!
Vilken jävla skadeglädje. HAHA

Men igår kväll var det annourlunda faktiskt. Efter att ha promenerad så kom jag hem och städa lite, satte mig för att kolla på TV en stund då jag börja frysa. Så jag fixa lite té. Té liksom. Dricker det aldrig annars. Men just då kändes det perfekt att dricka lite té, lite små höstigt sådär.

MEN idag är det en annan saga. För idag är det SOOOOOOOOOL!

image75


Kommentarer
Postat av: Frans

blöööööööööh

2007-09-05 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0