Tjohej!

Sitter i skolan efter att ha haft en gruppdiskussion kring en bok.. Gick bra faktiskt!  Vi hamna i intressanta,roliga och ibland häfitiga diskussioner, tiden rann förbi liksom. Efter två timmars non-stop diskussion så räckte det kände vi.

I alla fall,
har bott hos Sandra hela helgen typ, fr.o.m torsdag till igår. Men igår var jag ensam med hennes mamma hela dagen eftersom hon åkte till Södertälje för att se på den onödiga matchen mellan aff-sfc
- Men följ med Zalga!
- Naaae, jag ska plugga hela den veckan!
A jo, tjena:)
Lite plugg har jag tagit mig igenom, men inte alls så mycket som jag trott och hoppats. Idag ska jag i alla fall plugga. Sen ska jag sitta barnvakt i tre timmar - skön pause. Sen så fortsätter jag att plugga hela kvällen... vet inte ifall jag kommer att kunna plugga till de sena timmarna eftersom jag inte kunnat sova på hela natten typ. Men man får väl hoppas på det bästa.

Jag vill lägga upp youtube klipp men jag minns inte riktigt hur jag lyckades med det i somras. Jag är alltid mycket roligare och smartare i Södertälje, konstigt det där...




Fabbe, Elisha och Sina: Ni är de finaste jag har i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Johan

Få se om jag har fatta detta rätt.....du dissade oss för att du skulle plugga, men ändå så gjorde du inte det, kanske för att du visste att ni skulle förlora o du ville inte höra hur dåliga ni va men du ska veta en sak unga dam vi va faktiskt snälla på hemvägen ingen mobbning:D

2007-09-11 @ 12:18:39
URL: http://johanps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0