arbetsgivarnas googlande

Kom på en sak just... på senaste tiden har man läst och hört så mycket om att arbetsgivarna numera googlar den sökande.
Panik.
Men sen så googla jag mig själv och hitta bara bra grejer, jag som skickar ut CVn utan att skriva att jag gjort ett helt nummer av en kommunaltidning (tillsammans med två andra klasskompisar) eller att jag skrivit i Hujådå (som är den största assyriska tidningen? Den ges ut i flera språk i alla fall, och kanske även i andra länder) och sen har jag också helt glömt bort att nämna att jag varit studentambassadör.

Jag säger väl det till er! Minnet är capput! Borta, gone!
Haha! Och just nu nu nu så laddade PDF filen klart, och där kommer en tidning som jag och samma klasskompisar hjälpte till att skriva. En sån för nior inför gymnasievalet.
Jag som fotat alla småbilder ;)

Ok, innan det här förvandlas till en renodlad CV så säger jag Gonatt! Inatt ska jag sova med öronpropparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0