blablabla..

Det var igår jag blev tjugoett alltså. Alla verkar se det som en stor ålder, men inte jag inte...Kanintevillinte.
Dagen spenderades, som jag tidigare sagt, rätt så jävla ensam.
FÖrutom med mötet på skolan som vi ska skriva för och arbetet med min projektgrupp dårå. Men det var ingen av dem som kom ihåg mn födelsedag så:p

Känns väldigt tragiskt, speciellt att man inte fick en enda kram på hela dagen!! Ok, tills Samora och hennes bror kom förbi en stund senare på kvällen dårå höhö
Nemen, det var som vilken dag som helst förutom att facebook bombade ihjäl inkorgen :)
och JUSTE! Här är något ni borde få läsa - se så fina ord min vän skrivit :D

Hade lite mardrömmar kring mina poäng och pluggandet, så jag gick upp timmar innan jag egentligen skulle ha och nu ska jag plugga.

Tjohejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0