döda batterier

Mina batterier till kameran dog i förrigårkväll, precis då mamma skulle fota mig och idsala då vi var påväg till kyrkan...och min laddarn är spårlöst försvunnet så jag har liksom levt på idsalas batteriladdare, så nu hoppas jag att jag hinner ladda batteriet innan jag for tillbaks till Jönköping.

Trevlig läsning va?

Idag så är de två andra jag skriver projektet med uppe i "samhället Norrahammar - på den övre dalen" ha ha ho ho hi hi - alltid lika kul alltså!
De presenterar i alla fall undersökningen vi gjort, för skolledningen, är riktigt ledsen över att jag inte får vara där för att göra det. Det roligaste under hela arbetet ju? Men kul att jag slipper åka bussen enda in de djupaste skogarna i byn ialla falll!

Ajuste, tog lite bilder sist jag var där - chocken hade inte släppt över att folk kunde bo så inne i skogarna, så jag tog med mig kameran...

  Här är centrum - så pass stort att jag inte kunde fota det med en enda bild. Var helt enkelt tvungen till att ta två stycken. Men här är den i alla fall - centrum.
 Här är deras...ehm, fik som vi var inne i för att värma oss med lite kaffe. Charmigt! :)

Nu ska jag suga lite damm. Aa, dammsuga. Sjukt att jag tvingar till det trots att jag inte bor här!! Grym värld vi lever i här alltså..höhö.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0