drömmar

Så, så var min första dag i Jönköing - efter - att - ha - varit - i - södertälje - i - ett - par - dagar, över. Känns alltid jobbigt första dagen, men nu är det som att jag inte varit i Södertälje överhuvudtaget!

Eller jo, förutom att jag glömt båda mina leggings där wich leaves me too, inga leggings...sedan har jag glömt en tunika och en skjortklänning. Och ja, min kaffebryggare, igen.
Ska snart sätta igång med pluggandet men känner att jag lär slockna så fort jag börjar att läsa. Ville så jäkla gärna fortsätta drömma imorse!
Finaste drömmen...

Ni vet när man får såna speciella drömmar? Såna drömmar som präglar hela dagen, det går liksom inte att sluta tänka på dem. Man utvecklar den i sin egna fantasi, allt för å försöka återuppleva den goda drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0