ett varmt välkommande och ett gott farväl

Jag vet åtminstone en av de nya läsarna är, det är en oinbjudan sådan. Min kusin!
Vem ska jag nu kunna skriva en massa skit om utan att behöva tänka på någons känslor.. det är tråkigt det där med andras känslor. Är det inte?

Som igår till exempel, när jag berätta om Idsalas lilla problem, det tyckte de var jättetaskigt. Oh no...I'm sharing A tear.
Men riktiga, trogna läsare vet vad jag skrev på mitt allra första inlägg. Den som driver med min blogg kommer att bli uthängd här.
Så de så :)

Så, välkommen hit kusin! Du skulle ha fortsatt läsa bloggen utan att nämna det för mig höhö

SÅ! Nu till problematik 2.
Imorgon bjuder chefen hela kontoret på en farväldrink...å så skulle han göra något jag inte minns namnet på. Närmare recension kring det, senare. Men problemet då? Inte så farligt att stå å mingla med folk, trots att alla är miiiinimum tio år äldre än mig.
Fatta att alla blickar kommer att va riktade mot mig så fort någon ställer nån fråga. "Aha, å vad har du lärt dig då?"
Tjing!Tjing! Alla blickar på det svarta monstret där, någon kanske vågade fråga var hon kommer ifrån eller hur länge hon har bott här.
Haha.

Ne, men riktigt så farligt är det inte. Jag kanske kanske hinner blogga lite snabbt kring farvälgrejen, men sen måste jag snabbt hemåt för att laga en liten enkel middag till flickorna.
Minus min syster. SOM JAG HAR SAKNAT SÅ MYCKET ATT DET GJORT ONT!
Men det första hon får av mig kommer att vara en grov käftsmäll, man hör av sig!

Oj oj, vad mycket text. Bättre att ta å säga gonatten!


Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hihihi fölååååt!! SAKNAT DIG MÄÄÄÄ!!!

2008-04-12 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0